Soppa ..

2011-01-12 / 16:26:35
Hmm jag har nu kommit på att jag skall äta soppa varje dag i stället för någon fet mat.
 Men tänker ju inte äta bara soppa någon måltid får då bli vanlig till en början med.
Kanske med soppdiet, röra på sig och inte äta onyttigt att man tappar lite av babyfettet?!
 Kan ju testa iaf. Vill bli fit o ny till sommaren. Har redan tänkt ut lite hårplaner för våren.
 Gud va jag längtar efter att få ta av sig ett kilo av alla vinter kläder o ha härliga sommarskor och kläder.
 Känna ljuset o värmen:)
Idag har plugg med Linda stått på schemat och nu är det även tvätt o matlagning. Sedan en träff med N, whoppa!!
Bort dumma snö bort för jag har andra planer dock vill jag att min bil skall bli hel igen efter förra veckans missöde.
Se upp på vägarna man kan verkligen inte lita på människor, kommer sluta med att jag kör som en snigel, haha..



Saknar och Älskar dej C
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: