Gotland igen

2010-12-18 / 15:05:41
Jag har inge roligt att skriva längre känns de som mörker efter mörker dyker upp. Hade ett glatt ansikte 2sek idag men sen kom jag tillbaka till verkligheten igen. Jag vill bara ligga på en strand med massa sol och inga bekymmer.
Kan minnas så väl den dagen allt började, hur varje steg av den dagen såg ut tills jag fick samtalet, där olycka efter olycka började komma.
Vill inte glömma men vill inte känna.
När skall de bli ljus igen, jag söker efter det fast att du inte finns med oss men du finna alltid i våra hjärtan.
Men det måste väl komma ljus för alla så alla kan må bra igen och att alla sjukdomar kan lämna oss..

Var bara tvungen att skriva av mig,
Är hemma nu och de är skönt men verkligheten finns.....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: