Nytt år...

2011-01-07 / 13:01:18
Jag har dock inte skrivit något på detta år ännu. Jag vill ju ha något posetivt att säga och ja vet ni vad det har inte hänt så mycket sånt ännu. Bara lite och hoppas hoppas på det nu :)
Jag är fortfarande kvar på ön och blir det en stund till. Min bil är trasig då jag var med om en krock här om dagen. Jag mår så bra jag kan men inte mina söta bil. Saknar den och var idag förbi den och borstade av all snö så det syns att det finns någon som faktiskt bryr sig om den.
Söta fina Charlie åkte igår för att bege sig ut på dem sju havet medans jag finns på land och väntar (Du behöver inte oroa dig om att jag inte finns kvar)
Sedan igår var det lite tjej träff, Josse blev kvar nån dag till och det blir ju lätt så när man är hemma på ön.
Har även under denna jul fått träffa min syster från London, vilket kärt återseende men ack så snabbt tiden skall gå.
Det har komnmít in en nya mobil i mitt liv, önskade att det skulle göra det men kanske inte just vid denna tid punkt men den andra orkade inte längre.
Har fått många fina klappar av nära och kära.
Även fast alla jobbiga saker som hänt så kämpar jag vidare och hoppas du är med på denna färd!

Let's rock!!!!!!!!




 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: