På Julen

2010-11-26 / 20:20:46
Jaa på julen får man ta av det understa lagert, men ja synd att det inte är jul då haha ;)
Mmm sitter i väntan på Marie och smaskar i min Aladin choklad med julmust till. Sen blir de mer plugg när hon kommer :)
Så roligt när man kollar runt vad folk gör: vissa har fredagsmys med sin kille, andra sitter och väntar på sina släktingar, andra sitter o dricker vin i väntan på att kanske ha en spontan utgång medans andra äter julbord med sin familj. Men jag sitter här med mina älskade böcker höhö. Men snart har jag iaf sällska och vad har vi inte mer om inte den mumsiga chokladen!!

Ha en fin kväll vart ni än är och vad ni än gör!
Ljuset är tänt för Bo och jag tänker på dig <3




 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: