Wiippi

2010-12-14 / 18:50:03
Så då har denna dag snart passerat och den har vart naajs. Vart skoian med Becka o Marryy. Vi var bland annat och hämtade min jacka som blev kvar i lördags då min vän Josse lämnade kvar den på fyllan o vyllan haha ;)
Sedan vart det ett möte och sen mötte jag upp Charlie på stan då de blev lite fika och julklappsköp:)
Myspysigt men dock inte alls lika varmt o skönt som man kunde önska.
Om en stund blir det lite food hemma hos Emil.
Räknar ner dagarna till Gotland samtidigt som jag inte vill sklijas från C <3
Ibland märker man att det går tråkigt nog inte att lita på alla människor på två små kan dem vända ryggen till. Kappan efter vinden, väx upp!!


Ett gäng goa tjejer :)
Kommentarer!
Postat av: Josse

HAhahahah förlåååååt!

Ja, det verkar som alla var på fyllan å villan den kvällen ;)

Kommenterat - 2010-12-14 / 22:26:45  | URL - http://missjlife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: