Kalmar

2010-11-24 / 20:32:37
Har då fått snö natten till idag. Charlie tjata igår om att det skulle komma snö o mitt svar vara bara neej sluta kommer det snö är det ditt fel ;) I dag vakna jag o tänkte hmm skall jag öpnna o kolla ut, jaa jag gjorde det o såg en massa snö ute.
 De är sjukt mysigt när man sitter o tittar ut på det med lite tända ljus o ett mysigt sällskap. Men inte ut o röra sig í det eller?! Jo om man klär sig varmt o har mysigt sällskap. Kanske kan lura ut Charlie i morgon o mula honom haha tror ni jag lyckas?!
Vet inte om jag vågra får väl mycket värre tillbaka haha lilla myran mot giraffen..





                                    
                                      Haha naa vet inte om ja våga:)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: