Hur skall detta sluta??

2010-11-23 / 21:29:15
Jag o Charlie har nu hållt på typ över en vecka o skall bestämma vad vi skall hitta på nästa vecka då jag har nån dag "skol fri" Det snurrade från kryssning till stuga till spa till hotell till Växjö..
Bra fråga vart detta skall sluta haha blir en överaskning och ni får veta när beslutet har fattats efter många oooooomm ooo meen. Hur svårt skall de vara egentligen haha?!

                               
                                     
                                          
                                                          
                                                      Helst av allt hade jag ju bara tagit en sista min till utlandet

                                              
                                                Men de får väl kanske vänta till i vår dock, någon som är sugen?!


                     
Kommentarer!
Postat av: Josse

Jag e grymt sugen!!!

Men kan säga att jag aldrig skulle lyckas spara ihop pengar...

Ja kom hit kom hit!!!



hehe, ja det blir en liten överraskning. Jag lovar, att du kommer märka det sinom nog ;)

Kommenterat - 2010-11-23 / 21:42:06  | URL - http://missjlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄR SUGEN PÅ EN RESA :D

Kommenterat - 2010-11-25 / 09:46:19  | URL - http://misssjl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: